23 marca 2014

Wyprawka Bobasa testuje... eko-płyn do czyszczenia łazienki



Niedawno sklep z produktami ekologicznymi Naturepolis.pl poprosił nas o przetestowanie kilku produktów, które posiadają w swoim asortymencie. A ponieważ lubimy próbować nowości i ostatnio mocniej przyglądamy się ekologii, postanowiłyśmy spróbować. Pierwszym z produktów, który opiszemy w tym poście był zatem Eco Płyn do Czyszczenia Łazienki Attitude. 



Zgodnie z informacja na opakowaniu płyn nadaje się do czyszczenia każdej powierzchni w łazience usuwając osady z mydła, pleśń z fug i kabin prysznicowych. Nie zawiera chloru, za to posiada naturalne olejki z drzewa herbacianego i limonki. 

Przyznam szczerze, że pomimo, że nie jestem pedantką, to łazienkę czystą mieć muszę. Myję ją kilka razy w tygodniu, zwłaszcza ubikacje, umywalkę i brodzik, bo tam się mocno osadza mydło dziecięce. 

Do tej pory używałam tylko popularnych środków do czyszczenia takich, które możecie kupić w każdym supermarkecie. Miałam jakieś takie poczucie, że im bardziej „żrący” i chlorowy, tym łazienka czystsza. Aż w końcu zaczęła mi się bardzo uczulać skóra na dłoniach po każdym sprzątaniu (nawet gdy robiłam to w rękawiczkach), a do tego każde sprzątanie łazienki kończyło się olbrzymim bólem i zawrotami głowy od zapachu chloru. 

Płyn Attitude mnie zaskoczył przede wszystkim zapachem – o wiele innym niż te, do których przyzwyczaiły mnie popularnie środki. Zapach jest mało intensywny, delikatny, wręcz ciut mdławy, ciut jakby cytrynowy… nie wszystkim może pasować na początku  – mój mąż narzekał, że mu się nie podoba, ale się przyzwyczaił i po jakimś czasie już go nie wyczuwał. Zapach przede wszystkim nie męczy;) Co jest dla mnie ważne, bo nie muszę już wietrzyć łazienki i całego domu po sprzątaniu:) A przede wszystkim nie boli mnie głowa.

Jeśli chodzi o jakość czyszczenia – super! Naprawdę nie odbiega jakością od typowych środków, które do tej pory używałam. Sprawdził mi się i w łazience, i w kuchni, ale też przecierałam nim stolik plastikowy dzieci i krzesełka. Ładnie czyści osady z mydła, delikatny kamień i tłuszcz. Pleśni z fug co prawda w mojej łazience nie usunął, ale i tak jestem z niego zadowolona. Do tego jest bardzo wydajny. Płyn jest w postaci sprayu, dzięki temu łatwo się go rozprowadza. Może dziwić, że się nie pieni przy rozprowadzaniu po powierzchni, a wręcz jakby maże. Tak jakby miał ciut oleistą konsystencję. Jednak to zupełnie nie przeszkadza. Po prostu jest inny. Jednak świetnie się spłukuje i nie zostawia tłustego filmu na czyszczonych powierzchniach. Do lustra się nie nadaje - zostawia zamazania. Ale generalnie polecam. 

Cena płynu do czyszczenia łazienki Attitude, jak wszystkich produktów eko, jest znacznie wyższa niż cena produktów popularnych odpowiedników. W tym przypadku to ok. 25zł za 800ml.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są mile widziane. Reklam jednak nie będziemy publikować :)
Jeśli chcesz z nami współpracować - napisz do nas maila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...